ستاد برگزاری مراسم دهه فجر  تشکیل شد/کنگره استانی ویژه بانوان فعال و موثر استان البرز برگزار می‌شود

ستاد برگزاری چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ریاست مسئول کارگروه زن و خانواده دهه فجر و با حضور بانوان عضو شورای اندیشه ورز استان تشکیل شد.

معصومه آقایی، مشاور استاندار و سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز و مسئول کمیته زن و خانواده دهه فجر از برگزاری″ کنگره ی استانی″ ویژه ″بانوان فعال و موثر استان″ خبر داد.

وی در ستاد برگزاری برنامه های دهه فجر که با حضور مشاوران بانوان دستگاه های عضو ستاد برگزار شد، گفت: این کنگره ی بانوان اثرگذار استان در دهه ی مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اساتید برجسته علمی و مسئولان ارشد در مرکز استان بهمراه بانوان موثر استان البرز، برگزار می شود.

آقایی گفت: معرفی و تکریم بانوان تاثیرگذار در پیروزی انقلاب، ضرورت نقش آفرینی زنان در جامعه و جوانی جمعیت، بخش هایی از این کنگره است.

در ادامه مشاور استاندار و سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده و مسئول کارگروه زنان و خانواده دهه فجر ، از برگزاری  همایش ۴۰۰۰ نفری ″مادر دختری پروانه ها″ خبر داد. در این اجتماع بزرگ، میزبان دختران دانش آموز دارای حجاب برتر با همراهی مادران بزرگوارشان خواهیم بود.

وی افزود: برگزاری همایش اشتغال بانوان ساوجبلاغی نیز در دستور کار قرار دارد و برنامه ریزی ها و هماهنگی ها در دست اقدام است.

برچسب ها: دهه فجر ، بانوان کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار